Translater

teller

woensdag 2 maart 2016

Mijn idool Sheena Douglass ontmoet



OOOOO wat heb ik een heeeerlijk weekend gehad . 
Op de vakbeurs in houten stond ik ineens oog in oog met mijn grote idool Sheena Douglass ;-)
Ben zo dol  op haar stempels die zijn zoooo ontzettend gaaf !! 

Deze keer had ze geweldige stempels van doodskoppen ,skelleten , creepy dingen oooo helemaal mijn ding en dan ook nog eens de stansjes erbij zodat je je stempelafdruk meteen uit kunt stansen ;-)
Natuuuuuuuurlijk heb ik deze meteen besteld hihihihihi .

Ik hoop ze met 2 weekjes binnen te hebben en jullie zullen  dan zeker de resultaten hier op mijn blog  zien ;-)


Groetjes van een hele blije Rosita 

1 opmerking:

  1. Wat leuk om haar eens in het echt te zien. Vind haar tekenstijl erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita