Translater

teller

zondag 8 februari 2015

I am perfect ;-)



Dat ik niet vies ben van vieze vingers, dat is voor velen geen nieuws, maar soms loopt het toch echt wel eens de spuigaten uit :)
Dit werkstuk was heerlijk om te maken, met heel veel knoeien, veel kliederen en creepy stempels.





Als basis ben ik begonnen met een canvas van 20x20.
Deze heb ik bewerkt met gesso en laten drogen.
Daarna met moldingpaste en masks een reliëf aangebracht op het canvas.
Dit goed gedroogd met de heattool, want anders ga je het uitsmeren als je verder gaat met de volgende stap.
Daarna over het canvas gaan sprayen met Colorwash in verschillende kleuren.
Ook dit weer heel goed laten drogen en in de tussentijd ben ik aan de slag gegaan met het afdrukken van de leuke skeletti-stempels met zwarte Archivalinkt op wit DCP stempelpapier.
Deze afdrukken ben ik in gaan kleuren met Colorwash door deze op het craftsheet te sprayen en met m'n waterpenseel de kleuren op te nemen.
Al deze afdrukken ben ik uit gaan knippen met een mooi wit randje eromheen, zodat het een mooi effect op het canvas geeft.
Over het canvas ben ik nog een keer met verschillende masks en moldingpaste gegaan, zodat dit reliëf er mooi bovenop ligt en ik heb het alleen even wat kleur gegeven met een vochtig doekje waar nog een restje Colorwash in zat.

Liefs, Rosita

5 opmerkingen:

  1. Lekker stel hoor, Roosje! Die komt vast naast je dromenvanger te hangen! Hihihi.
    Knuf, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De reliefs komen goed naar voren. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is deze leuk zeg ! Geweldige stempels !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een super project troeleke. De tekst zou ik maar goed in mijn hoofd prenten want het is een waarheid die klinkt als een klok!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke griebels heb je weer bij elkaar gefantaseerd! Heerlijk gekliederd, ik zie het al!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita