Translater

teller

dinsdag 9 december 2014

Peace and Hope


Soms ga ik eens los in iets heel anders dan creepy en dan komt er zomaar iets heeeeeeeeeel schattigs uit mijn handen hahahah.






Deze keer ben aan de slag gegaan op een 30x30 canvas .
Voor de basis heb ik eerst gesso op het canvas aangebracht , mooi dik met een spons zodat er goed wat reliëf in komt.
Daarna een mooie honingraat mask erop en aan de slag met moldingpaste. Deze met een plastic pasje aangebracht over de mask , mask eraf gehaald (deze meteen in een bak warm water gelegd anders krijg je de moldingpaste er bijna niet meer af ).
Andere  mask  maar nu een dichte honingraat erop en weer hetzelfde gedaan .
Heattool  erover gehaald zodat t snel droog want ooooo geduld dat zouden ze toch eens in potjes moeten verkopen hihihihi .

Toen even in de lade aan t neuzen voor wat mooie kleurtjes glimmermist ..wat vind ik dat een leuk spul. Het geeft meteen kleur maar niet schreeuwerig en vol maar mooi zacht en subtiel ...jaaaaaaaaaa  ook dat vind ik wel eens mooi ;-)

Heb voor deze ondergrond 4 kleurtjes gebruikt , een goud , geel , licht bruin en donker bruin .
Laagje voor laagje gesprayd , even wachten  , kijken hoe t resultaat is en weer een laagje net zo lang tot t naar mijn zin was .
Ook dit weer gedroogd met de heattool.



Mooie vintage foto , even matten , randjes ruw maken , wat mooi houtwerk erbij zoals de
teksten : peace en hope  , swirls , vogeltje op takje , vogeltje zonder takje





En toen was t FEEEEEEEEEST hihihi ik had  van Margo van webshopmargo  wat mooie bloemetjes gekregen met de woorden Rosietje hier kun je vast wel wat moois mee maken hahaah ooo wat een straf ;-)






Dus ik ben heerlijk aan het combineren gegaan met bloemetjes , blaadjes , takjes  ... even dit hier ...even dat daar en langzaam maar zeker werd t een geheel.
Dit hoekje word zo ...dat hoekje zo ... hmmm  dat nog even verleggen .. nou .... tja ... hmmm jaaaaaaaa nu is t naar mijn zin ;-)
Wat heerlijk om zoveel keus te hebben hihi.




Alles goed vast gelijmd met tacky glue , dit een nachtje laten drogen en  klaar was mijn peace and hope canvas.
Zoooooooo leuk om te doen ene ik weet nu al dat ik snel wat van die mooie bloemen  , blaadjes en takjes ga bestellen bij webshopmargo want ooo wat heeft daar veel keus in onvoorstelbaar !!

Zo dat was de uitleg van mijn canvas , ik hoop dat ik jullie weer een inspiratie heb kunnen geven .
Bedankt voor t kijken , liefs Rosita 





4 opmerkingen:

  1. Wauw Rosita, wat moooooooi!! Prachtige kleuren en zo leuk met die hexagons!!

    Liefs, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje Rosita je hebt hier echt weer eens een wauw effect gecreëerd
    Gr. Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het eggie nog mooier! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita