Translater

teller

maandag 13 oktober 2014

Spammers tegen gaan ...verandering op mijn blog






Even een berichtje ... ik heb iets moeten veranderen op mijn blog ivm met een berg spam . 
Als je jullie een reactie op een werkstuk willen plaatsen moeten jullie (tijdelijk ) de woordverificatie ingeven ...dat zijn een aantal letters en cijfers die je dan in een klein schermpje bij je reactie ziet staan en daarna komt jullie reactie gewoon op mijn blog .Op dit moment heb ik soms meer dan 100 SPAM reacties per dag via mijn blog en ik wil even kijken of ik dit zo tegen kan gaan . Heb van vriendinnen gehoord dat er soms blogs geblokkeerd worden door Blogger omdat ze zien dat er teveel van deze dingen gebeuren en dan vertrouwd blogger het niet meer en gooit t blog weg !! OOO ik denk dat ik helemaal GEK zou worden als dit zou gebeuren IEKKKKKKKKKK!!! Dus op deze manier wil ik kijken of ik dit kan voorkomen want die spammers knallen er wel 100 berichtjes per dag op en als ze iedere keer de code in moeten geven is de lol er (hopelijk ) snel voor ze vanaf om mij zo nog langer te pesten ;-( Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben want ik wil mijn blog voor GEEN GOUD op de wereld kwijt !Ik  veranderen het zo snel als ik weer kan terug in de oude manier van reacties geven eerst even van de klieren af zien te komen .

                                                         liefs Rosita 

2 opmerkingen:

  1. Die wil je niet hebben, die spammers, goed om dat op deze manier tegen te gaan, dus kom maar op met woordjes en cijfers en andere heksjes die ik hierna moet intypen, geen probleem hoor!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhh zie ik jou nu hierboven tussenliggen Rosietje.
    Lijkt echt spreken lieverd.
    Maar ja dat krijg je als je me niet belt whahaha. Ga ik je voor iets/iemand anders aanzien
    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita