Translater

teller

woensdag 10 september 2014

Humpie canvas workshop ;-)



Deze keer een workshop voor jullie gemaakt met heel veel foto's om alles zo duidelijk mogelijk over te brengen ....soms moet ik jullie toch een beetje in de watten leggen he ;-)

Heerlijk gespeeld met :
Masks , verf , stempels , inkten , gesso , color wash spray inkt , treasure brass, 





Wit canvas  bewerken met gesso ....




Masks erop leggen en sprayen met color wash .....




Daarna moldingpaste aanbrengen met masks ....

Goed drogen met heattool en daarna heerlijk knoeien en kliederen door er met je handen weer een laag gesso op aan te brengen ;-)




Canvas besprayen met color wash en dit  uit te laten lopen ....



Stempelafdrukken zetten met achtergrond stempels en archivalinkt....



Cijfers met goudkleurige verf uit spraybus kleuren .....


Dotten aanbrengen op ondergrond met archival inkt en stylus tool .....





Met een harde kwast treasure gold aangebracht dit is waanzinnig gaaf spul ;-)
Heb het al heeeeeeeeeeel wat jaren in huis en je doet er ontzettend lang mee ...ons houd van voordelig toch ;-)
Jaren lang op zoek geweest naar een winkel in nederland die dit verkocht  en toen  kwam ik het een paar weekjes geleden  bij de the stamping cottage in  meer dan 10 verschillende kleurtjes tegen  en OOO wat was ik happy whahah meteen weer een paar kleurtjes erbij gekocht ,,zooooo blij ...




Stempel afdrukjes zetten met archivalinkt op wit dcp papier en die uitknippen.



Alles op de canvas leggen om te kijken hoe je t tafereeltje wil gaan maken.



Cijfers erop plakken met tacky glue deze lijm houd metalen onderdelen goed vast op canvas en  hout .





Afdrukjes inkleuren met color wash....




De randjes mooi wit maken met een molotow marker ...



Alles opplakken en  bewerken met creapodge.................
KLAAAAAAAAAAAR is de humpie canvas hahahah.


Zooooooooooooo dat was de beschrijving van de humpie canvas als workshop , ik hoop dat ik jullie hiermee weer wat inspiratie heb gegeven om zelf ook  een keertje aan de slag te gaan om ook lekker een canvas te gaan bewerken ;-) ene..laten jullie het me dan ook zien ???

Liefs Rosita 



6 opmerkingen:

  1. Haha, dat ik lekker bij jou doen! Hij is erg leuk en veeeeel tekst(-_0)
    Liefs, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaaaaf!!!! Wat heb je er weer een prachtig geklieder canvas van gemaakt! Mooi mooi mooi Rosita!
    En een heerlijke beschrijving, waar toch wel iƩts aan ontbreekt hoor ..... waar zat de meeste verf/inkt, op het canvas of jouw vingers, ha ha!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaahh wil meteen weer aan de slag! Hij is super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je weer lekker gekliedert ;-)

    groetjes Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan. Zo mooi jouw achtergrond. Ik vind
    Het mannetje er eng uitzien. Verder vind ik het een
    Schitterend geheel. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal in de sfeer van dit jaargetijde en in jouw smaak! Leuk en met veelplaatjes is het super te volgen! Liefs, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita