Translater

teller

dinsdag 19 augustus 2014

Winnaar verjaardags candy ;-)


YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Twee daagjes later dan gepland dan toch even de winnaar van de verjaardagscandy bekendmaken .
Ik, Daan de Ruijter mocht van ons Rosietje een winnaar kiezen die lekker een dagje bij ons lieve dametje mag komen kliederen.
Het was een moeilijke keuze aangezien iedereen super leuke reactie's had achtergelaten.
Ik heb eens rondgesnuffeld op jullie eigen blogs (voor zover aanwezig) en informatie over jullie gevraagd bij Rosita. 
Zo kwam ik dan toch dichterbij de keuze wie de winnaar zou worden.
Voordat ik de keuze bekend ga maken wil ik jullie namens Rosita nog bedanken voor alle reactie's en de 90.000 hits.

Nou... Ik heb jullie nu waarschijnlijk erg nieuwsgierig gemaakt dus hier komt de uitslag.

De winnaar is:..................................



BARBARA MORRISON


Gefeliciteerd jij wint de verjaardagscandy namelijk een dagje kliederen met ons Rosietje.
Wil je A.U.B. contact opzoeken met Rosita via mail of Facebook.

Alsnog iedereen bedankt voor de reactie's :-)

Groetjes,
Daan de Ruijter
(het kleine schrijver/vriendje van Rosita)

4 opmerkingen:

  1. Barbara van harte gefeliciteerd geloof dat het bij de juiste persoon terecht is gekomen geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whoehoe! Veel plezier Barbara dat wordt een heel leuk feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeee... Zoo heet ik niet :(
    Barbara van harte gefeliciteerd :) lekker genieten en kliederen hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita