Translater

teller

zondag 17 augustus 2014

Hieperdepiep ....hoeraaaaaaaaaaaaa

Lang zal ik leve ...taaaaaaaaaaaaartjes zal ik geve ..........



                       



En ja hoor vandaag ben ik jarig en wordt 49 jaar ;-)
Hier thuis wordt ik geplaagd dat ik nu BIJNA 50 ben ahahah maar van Angela kreeg ik donderdag te horen dan mijn 49 ste levensjaar een heel speciaal jaar gaat worden omdat  ik dan 7 x 7 jaar oud ben ;-)
Heerlijke gedachte die ik dit jaar dus eens mooi vast ga houden ;-)
Ik hoop dat .....................

Dat ik heerlijk kan genieten van mijn gezin en mijn 4 prachtige kleinkinderen ;-)

Ik veel tijd en ruimte krijg voor mijn creative uitspattingen en heerlijk aan de freubel kan .

Dat mijn vriendinnen regelmatig over de vloer komen , blijven logeren en lekker met me aan de slag gaan in mijn freubelkot ;-)

Dat de zon veel mag schijnen en ik daar lekker van kan genieten in mijn tuintje ;-)

Dat ik mag genieten van de kleinste ,gewoonste en allerdaagse dingen ;-)

Dat ik heerlijk aan de slag kan blijven  op demo dagen en beurzen en me daar lekker uit kan leven

Dat zijn de wensen die ik heb voor mijn 49 ste  jaar .... nu maar duimen dat ze uitkomen ahahah .

Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel GROOT DANKJEWEL voor jullie allemaal voor t bekijken van creative uitspattingen en de leuke reacties op mijn blog ...wat ben ik blij met jullie ;-)

Zo nu is t 17 augustus 00,10 s'nachts en ik zal mijn bedje eens op  gaan zoeken ....en dromen van alle wensen hihihihi


Liefs Rosita




4 opmerkingen:

  1. Van harte met je verjaardag Rosita! Hele fijne en gezellige dag met veel verwennerij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOOh, dan hoop ik dat al je wensen uitkomen!
    Knuf van Je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik je gisteren ook nog tegen kwam bij the Stamping Cottage, op hun tweede en jouw 49e verjaardag! Kon ik je persoonlijk nog even een verjaardagsknuffel geven.
    Nu heerlijk nagenieten van je verjaardag, en de gezelligheid in Schaijk en natuurlijk van je nieuwe aankopen (want jij had net als ik waarschijnlijk niets nodig .......?).
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rosita, nog gefeliciteerd met je verjaardag en dat al je dromen mogen uitkomen! Misschien tot binnenkort, Annemie xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita