Translater

teller

zaterdag 8 maart 2014

Zandschilderij



OOO wat goed als ik eens de kasten opruim , ik kom weer vanalles tegen wat ik ooit eens in een grijs verleden gemaakt heb ;-)

Zo ook dit zandschilderij heb t heel wat jaren geleden ( ooo ik denk zeker wel zo'n 10  jaar ofzo ) op de hobbybeurs in de den bosch heb gemaakt.

Glazenpotje vullen met  licht bruine acryl verf en daar flink wat vogelzand doorheen en dan met een grote kwast de tekening van de bloem maken , daarna donkerbruine verf met zand voor de randen .
Grijs in t midden , met de verfliner  in een koper kleur de randjes om de bloem en in bloemhartje .
Wat bling bling erbij en klaar is t canvas hahaah .

GEEEEEEEEEEEEEEEN stempels 
GEEEEEEEEEEEEEN inkt 

OOO hoe kan t toch zijn dat ik ooit zonder inkt en stempels gefreubeld heb hihihihi
Geen wereldschokkend creatief werkstuk .....
maaaaaaaaaar ik wilde t jullie toch even laten zien  , gewoon voor de fun ;-)



Ik wens jullie een heel fijn weekend toe ,

liefs Rosita 

1 opmerking:

  1. Ja, dat waren ook tijden. 10 jaar geleden maakte ik ook andere dingen dan nu.
    Ik vind het knap gedaan hoor. Leuk werk dat zand. Ik heb ook nog een berg potjes gekleurd zand. Dat bewerkte ik met lijm en aslan. Ook leuk, maar allang weg!
    Liefs, Je zus

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita