Translater

teller

woensdag 12 maart 2014

Dat gaat naar den bosch toe heerlijk spelen met de panpastels ;-)





OOOO ja morgen beginnen de knotsgekkekaarten in den bosch en ik mag lekker aan de slag om demo's te geven met de pan pastels en oooo wat heb ik er zin in hahaah.
Ben dol op panpastels , speel er heel erg graag en veel mee en ben dan ook heel erg happy dat ik dit in den bosch ook weer mag gaan doen ;-)

Crea4me heeft geweldige aanbiedingen  en die wil ik jullie niet onthouden ;-)
Kijk maar eens eventjes hieronder ..SUPER toch !!

Zie ik je op de beurs ???? Je kunt  me vinden bij kraam 185 ;-)


Speciale beursaanbiedingen Den Bosch

Nog 1 dag  en dan gaan de knotsgekkekaarten- en scrapdagen van start in Den Bosch. Wij hebben er erg veel zin in!!! 

Tijdens deze beurs zal Rosita Egelmeer-Goossens op donderdag en vrijdag een demonstratie geven met de Panpastels.

We hebben 2 speciale Panpastels beursaanbiedingen:

BEURSAANBIEDING 1
Opbergtray incl. 10 panpastels (kleuren naar keuze), normaal Eur. 83,45 nu slechts Eur. 67,50. Wilt u er zeker van zijn dat uw kleuren voorradig zijn, laat ons dit dan weten via een PB of stuur een mail naar crea4me@outlook.com!!! 



                                     

BEURSAANBIEDING 2
Starterspakket panpastels, bestaand uit:
- 3 panpastels (kleuren naar keuze)
- 1 bus Ghiant fixatief
- 1 versamark
- 1 pak stempelpapier 10 vel
- 1 ronde spons
- 1 tool
- 1 stempel (keuze uit diverse afbeeldingen)

Normaal Eur. 47,95 nu slechts Eur. 37,95

                      
                  Liefs  Rosita 

4 opmerkingen:

  1. heel veel succes Rosita , dan zien we je morgen wel als we rondwandelen op de beurs groetjes de Ooijse meisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb je gezien,dat je nog maar veel mooie stempels in mag kleuren met je panpastels komende beursdagen!
    je was toen met een mooie paarse roos bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier, maar als je met je pannetjes mag spelen, heb je zeker plezier, niet dan.
    Knuffel,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita