Translater

teller

zondag 12 januari 2014

Hoog in de lucht ...

Hoog in de lucht een  mooie gekleurde luchtballon wat kan ik daar van genieten in de zomertijd.
Als een klein meisje sta ik dan naar de lucht te staren en te kijken net zo lang tot de ballon nog maar een heel klein stipje is en echt helemaal weg is.
Dromen dat ik daar zelf heel erg graag eens in zou willen staan en de wereld heerlijk van bovenaf zou kunnen bewonderen dat lijkt me zooooooooooo GAAF ;-)
Misschien dat deze droom ooit nog eens werkelijkheid mag worden !



Zo nu maar eens over naar de werkelijkheid en jullie vertellen hoe ik deze kaart gemaakt heb ;-).
Als basis heb ik deze keer  aquarel papier gebruikt.
Dit heb ik eerst met de mini mister nat gespoten.
Daarna heb ik er blauwe -rose en  oranje dylusions spray over gesprayd.
Dit met de heattool droog gemaakt .
De prachtige ballon  stempelafdruk (tim holtz ) gezet met archival zwarte inkt.
Zwarte cardstock gesneden en daarvan de randen met de distresser ruw gemaakt.
De kaart met de ballon hier opgeplakt.

Een dubbele kaart gesneden van  donker rose  cardstock en daarvan de randen bewerkt met een grof schuur papier.
De zwarte kaart hier weer opgeplakt en toen was ik weer happy met t resultaat ;-)


De dylusions en archival inkt zijn te koop bij :kicostamps

Liefs Rosita 

8 opmerkingen:

  1. Je resultaat mag er weer zijn, helemaal mijn stijl
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor Rosita!
    Was echt gezellig gisteren, dat gaan we zeker nog eens over doen!

    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart toppie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, zus dat is weer een mooi kaartje met mooie kleurtjes en een prachtige stempel.
    Ik wacht ook nog steeds op een ballonvaartje! :)
    Liefs, Je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, erin hoeft voor mij niet,maar ballonstempels zijn wel favo! Mooi is deze! liefs, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita