Translater

teller

vrijdag 20 december 2013

kerststukje


Afgelopen week was mijn lieve vriendin Jeanny jarig en ik had een heeeeeeeeeeeeel
speciaal kadoootje voor haar bedacht ;-)
Een Ladies  Night bij crealing in geldermalsen .

OOOO wat was t daar gezellig !!
3 hele gave workshops , sapjes en hapjes.
Lekkere cupcakes oooo wat een feest ahaah.

Dit leuke kerststukje hebben we daar ook mogen maken .
Mooi houten dienblad , kaarsje alles was al  klaar gezet en 
toen mochten we lekker aan de slag met takjes , gipskruid , cranberries,
kerstballetjes en nog veel meer .
Het was SUPER gezellig !!!




Ik zou zeggen ,,,,neem eens een kijkje op de website van crealing  en mochten ze weer eens een ladies night organiseren dan is t zeer zeker een aanrader om je daar voor op te geven ;-)

Bedankt voor t kijken , groetjes Rosita

2 opmerkingen:

  1. Oooo dat ziet er gezellig uit , mooi hoor liefs Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een super leuke en mooie verassing. Rosita waar ik heeel erg blij mee was. Ik heb heel erg genoten van je super cadeau. En het wad ook nog eens erg lekker hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita