Translater

teller

dinsdag 15 oktober 2013

Heerlijk aan de slag voor let's get Bizzee

                  Zoals veel van jullie wel weten ben ik dol op t werken met  en bewerken van MDF .
Ik knoei er klieder er graag op met inkten , sprays , verven , pan pastels en noem maar op en nu  mag ik  gaan designen voor Let's get Bizzee  en nu ben ik dus helemaal HAPPY ahahah.
Let's get Bizzee ontwerpt en verkoopt als groothandel MDF  producten waar wij als freubellaars weer heerlijk ons ei op en in kwijt kunnen ;-)
Vanaf volgende maand zie jullie dus ook regelmatig werkjes van mij voorbij komen op de blog let's get Bizzee
Ik heb er zin in ;-)


                                

Liefs Rosita

11 opmerkingen:

  1. Amai ben zeer blij voor je Rosita
    Vind het altijd mooie spullen .
    Je popje is trouwens onderweg he :-)

    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Rosita!! Gefeliciteerd!! En veel succes :-)
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk voor je. Gefeliciteerd! , Jet ,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwwwww, wat ontzettend gaaf! I<3 let's get bizzeeeeeee. werk er regelmatig mee.

    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bizzee ben je altijd al dus dit is mooie reclame voor jouw mooie werk! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GEWELDIG! Ik mag er ook graag mee werken.. ben dus super benieuwd met wat voor inspiratie jij komt.. kijk er naar uit.. Gefeliciteerd SKAT! Dikke kus Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! ik heb niet meegedaan; is alleen mijn ding als ik er zin in heb... Liefs en tot overmorgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Rosita, ik heb heir nog wel wat mdf liggen maar heb nog geen ideeen er voor hopelijk geef jij me inspiratie om er wat mooi's van te maken. Vond het super je afgelopen zaterdag te hebben gezien, je bent een Tof wijf..... veel liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk voor je, gefeliciteerd en veel plezier.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Rosita, ben benieuwd wat er weer uit je vingertjes komt!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita