Translater

teller

dinsdag 13 augustus 2013

Resultaten van de winnaars van de workshopdag ;-)


Gisteren was dan de dag dat de dames die de workshop gewonnen hadden via mijn blog een dagje mochten komen freubelen ;-).
Rianne Timmers was de winnares en had haar vriendin Gerry meegebracht.
Rond 10 uur stonden de dames hier op de stoep en kon de pret beginnen ;-)

Ik heb van Rianne en Gerry een WAANZINNIG leuk kado gekregen .
OOO wat ben ik hier blij mee ahahahah.
Speciaal voor mij waren de dames aan de slag gegaan om iets te maken in mijn lievelingskleur paars hihi  zouden ze dat toch kunnen weten ;-)
Kijk toch eens hoe prachtig mooi dit met paverpol gemaakt is WOUW !!!!


Hier nog even een detail van de koppies ;-)



Meiden wat ben ik hier blij mee DANKJEWEL !!!!!!

Daarna moest er hard gewerkt worden want jullie snappen wel dat ik een heel knoei en klieder project 
voor ze op de planning had staan ;-)


Hier zie je samen aan de slag met t verven en beinkten van de canvas .


Rianne in opperste concentratie ;-)


Gerry heeft wel even haar kijkglas nodig anders zijn de kleine dingetjes toch wel een beeeeeetje moeilijk in te kleuren hahahah.


Heel de dag heerlijk onder de pannen geweest hier , lekker geluncht tussen de middag en rond 4 uur waren dit de eindresultaten van de dames ;-)

Deze prachtige vlinder canvas is van Rianne natuurlijk in de kleur paars ;-) tja jammer genoeg is dat ook de lievelingskleur van Rianne dus ....ze heeft zelf mee naar huis genomen hahaah.


Deze geweldig mooie africa canvas is van Gerry en oooo wat heeft ze er hard voor gewerkt om er zo'n mooi resultaat mee te krijgen ;-)


Meiden ik vond t heeeeeeeeel erg gezellig dat jullie gisteren een dagje hier zijn komen freubelen en nogmaals heeeeel erg hartelijk bedankt voor t PRACHTIGE kadooooooooo.

Liefs Rosita 

7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er inderdaad uit als een hele geslaagde dag!

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rosita,
    Nogmaals bedankt ik kan het niet genoeg zeggen het was heerlijk..
    Maar ik wilde nog even zeggen dat ik de vlinder toch nog wat feller heb gemaakt
    ik kwam thuis en vond hem toch een beetje flets dus vandaar kijk maar op mijn blog.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creaties zijn er gemaakt door de dames.
    Toppieeeee.

    en wat heb jij een geweldig mooi kadoor van hen gekregen Rosita.
    die zal beslist een heeeel mooi plaatsje bij je krijgen.
    Liefs en

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf, gaaf en gaaf!!!! mooie rozen wat een kadooo en super leuke fotos met de creaties van de prive workshop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk freubeldagje daar in jouw kotje en wat een schitterende resultaten!! Complimenten!! Nu toeterende oren?

    xxx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kado! En zo te zien weer heerlijk aan de gang geweest... Liefs en ik denk aan je, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita