Translater

teller

maandag 26 augustus 2013

Heeeeeel erg verwend op de beurs ;-)

OOO wat ben ik verwend op de knotsgekkekaartendagen beurs in den bosch jeetje nog aan toe ;-)
Er werd donderdag ochtend al heel gezellig lang zal ze leve gezongen hahahah, en daarna is t 3 dagen feest geweest hihihi.
Ik heb waanzinnig veel kaarten gekregen , een mooie zuurstokjes roze sjaal wahahah , een uiltjes sleutelhanger , 2 mini uiltjes hangers , yesss dat worden mijn nieuwe oorbellen ... een uiltjes schilderij ..jaaaa dat past wel bij zo'n uilskuiken als ik ben ;-) . Een pak stempelpapier van 250 vel ooooo ik hoef me de komende maanden niet te vervelen  yahoooo  en zelfs een paar gebreide heerlijk warme regenboog sokken oooo laat de winter maar komen ...neeeeee niet nu hoor maar over een maandje of 2/3 ;-)

Hieronder laat ik jullie even zien wat ik allemaal gehad heb ..zodat jullie ook weer een beetje mee kunnen genieten ;-).


                                           Het prachtige uiltjes schilderij van Silvia


                                                              Bloemenkaart van Josephine

                                             

Vlinderkaart van Ria 



                                                         Blommekes van Corrie


                                                             Uiltjes sleutelhanger van Jeanny



Te gekke kaart van Trees ;-)


                                     
                                              De ZUURSTOKJES roze sjaal hihihihihi, wat een heerlijk kleurtje
                                              Trees  en jaaaaaaa t past bij me ;-)
                                         



                                                               Rozenkaart van Jet



                                         Alle kleuren van de regenboogsokken en sokjes  van
                                          Henriette , ze had er ook meteen een paar voor mijn                                                                                     kleindochtertje bijgemaakt ahahah dan matchen we mooi ;-)

                                                   


                                                     Miaaaaauw kaart van Thea



Lady's kaart van Marjolijn 



De voor kant van de mooie kaart van Erica

                                                 
                                                  En de binnenkant van de kaart ...wow ....

                                                         

Kleurige bloemen van Annemarie 


Blauwe bloemen van Mieke 


In dit prachtig bestempelde papier zaten mijn vellen stempelpapier van 
Danielle ;-)


De hele leuke hangertjes , dit worden oorbellen hahah


Mooie bloemetjes van Yvon 


Echt hollands van een lieve jonge dame genaamd Khaila
Zooooooo mooi gedaan ;-)


Zooooooooooooooo dit waren dan de kaartjes en de zelf gemaakte kadootjes van de beurs .
Meiden wat voel ik me verwend , ONVOORSTELBAAR !!!!!
Dankjewel allemaal ..een heeeeeeeeeeeeeel DIKKE KUSSSSSSSSS van mij voor jullie ,omdat deze verjaardag voor mij zo onvergetelijk is gemaakt !!

Liefs Rosita 


2 opmerkingen:

  1. Het is haast niet te geloven wat een prachtige dingen jij gehad hebt....lief van iedereen en lekker genieten ervan meid xx

    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rosita,
    ben al een tijdje afwezig geweest in blogland, dus bij deze nog gefeliciteerd met je verjaardag !
    Ik was zaterdag ook op de beurs en heb het ook geweldig naar m'n zin gehad, geniet nog lekker na !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita