Translater

teller

zaterdag 10 augustus 2013

Etagére gemaakt ;-)

Soms doe ik graag eens iets heeeeeeeel anders dan knoeien en kliederen .
Deze keer ben ik aan de slag geweest om  een mooie etagére te maken , helemaal in mijn kleurtjes lila , paars ,roze ...LIEF ;-)
Tja t maken spreekt voor zichzelf , servies delen uitzoeken en plakken hahahaha daar kan ik jullie niet veel meer aan uitleggen ;-).

Wat lekkere bonbonnetjes erop  van Chantal die mij hier heerlijk mee verwend heeft ;-).

Deze leuke etagére was een mini workshop bij  de eetkaamer
en wat was t leuk om te doen deze past perfect in mijn freubelkot ;-)

Bedankt voor t kijken en tot snel  ..ik heb nog wel t een en ander op de planning de komende tijd dus vervelen doe ik me zeer zeker nog niet ;-)

liefs Rosita 



6 opmerkingen:

  1. Hè Rosita,die ziet er ontzettend leuk uit! Is inderdaad weer eens wat anders. Gr. Wilma xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geslaagd en heel origineel. Met lekkere bonbons.
    Fijn weekend, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voortaan dus presenteren in mooie stijl... Liefs, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihihiih wat leuk gedaan joh heb je nog meer oud servies !! zo origineel en die chocolaatjes heb ik net allemaal in mijn mijn mond gepropt!!! mmmmmm lekkolllll!!

    Gr ANtoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi en ik krijg een deja vu van dat beeldje bovenop. die had ik vroeger ook in mijn letterbak staan. zonde dat ik die niet meer heb bewaard, zoals zoveel dingen achteraf.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita