Translater

teller

woensdag 14 augustus 2013

Een uilskuiken voor een uilskuiken ;-)

Hhihihihi heb  helemaal in een deuk gelegen ;-)
Nu weten best veel mensen dat ik een uiltjes tik heb ..ben helemaal weg van die beestjes en kan er dan ook niet genoeg van verzamelen .

Nu heb ik toch iets WAANZINNIG leuks gekregen voor de verjaardags uitdaging van mijn blog hahaahh .
En wel van Jeanny Versteegen .

Gaat hier de deurbel en wie staat daar ?? Neeee niet de postbode maar Jeanny zelf die even t kadootje langs kwam brengen ...heeeeeeeeel gezellig en wat voor kadootje ....ooooo

Kijk toch eens eventjes hier ...heeeeeeeeel mooi ingepakt een PRACHTIG  ingepakt uilskuiken ...zoooooo gaaf !!!!
Eigenlijk zonde om het uit te pakken ihihhi.



Toch maar even heel voorzichtig het cellofaan eraf gehaald en daar kwam dit dotje van een uilskuiken tevoorschijn .
Helemaal gemaakt van rubber , zo giga veel werk en zo giga veel gepriegel .
Kijk toch eens naar alle 'veertjes ' allemaal met een ponsje gestansd wouwww wat een werk .
Een prachtige hoofdtooi , lieve oogjes oooo wat een moppie ;-)



Dan nog mooi gepresenteerd op een schaal , wat gaaf gedaan en weten jullie wat nu t leukste hiervan is ???
Het is een snoeppot ahahaha , ik kan t paarse koppie eraf draaien en dan zitten er heerlijk snoepjes in ...euh ...niet lang natuurlijk ...grinnik ;-)




Dan ook nog eens een super mooie verjaardagskaart erbij ...nou ik voel me wel heeeeeeeeel erg verwend zo ..jeetje nog aan toe !!!


Lieve Jeanny heeeeeeeel erg hartelijk bedankt meisje , ik ben er zo blij mee en dit lieve uilskuikentje krijgt natuurlijk een heel mooi plekje in mijn freubelkot  want daar past t perfect ;-).


OO eigenlijk jammer dat ik al bijna jarig ben , dan is t weer gedaan met t krijgen van deze mooie kadootjes hahahha....tja t kan ook niet altijd feest zijn he ;-)

lieve groetjes Rosita 

7 opmerkingen:

  1. Oooo wat een gigantisch mooi cadeau zeg,jij bent een echte bofbips!!! xxWilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je gegund , veel plezier ermee.
    Jeanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat voor een leuk cadeautje heb je nu weer gehad .Daar heb je vast nog wel een plekje voor .
    en de snoepjes passen daar goed bij.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwwwww wat een super gaaf cadeau .. Hij is superrrrr! En je kaartje is een dotje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sosososo, dat is echt verwennen. Wat zul jij diep gelukkig zijn!
    Een super uil.
    Knuffie, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch nog een felicitatie voor je, als is heter eentje op je blog. Maar je bent super verwend. Wat een gaaf kado. En ... snoep is altijd goed toch ???
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie caedeau s heb je weer gekregen.
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita