Translater

teller

maandag 22 juli 2013

Daan de draak ;-)


Ik heb mijn vriendje Daan  van 14 jaar hier te logeren (ik noem hem altijd mijn draakje ;-) ) en dat is SUPER gezellig ;-)
Nu hadden we afgesproken dat we heerlijk aan de knutsel zouden gaan en al een hoop leuke projecten bedacht en ...nu vallen de mussen dus dood van t dak en is t in t freubelhok niet te harden zooooooooooo ontzettend warm dat het er is pfffff.
Dus ..............rust , geen geknutsel  maar heerlijk buiten in de tuin , voetjes in t zwembad ,flesje water erbij . Op zijn tijd een lekker glas koud drinken of een ijsje en de wereld is hier helemaal perfect hahaah.

De komende dagen ga ik dus heerlijk genieten van  t gezelschap van Daan (de draak ;-) .En aangezien ik dol op draken ben zal dat vast wel goed komen ;-)

Met een beetje mazzel ben ik volgende week weer aan de freubel .....mmm ligt een beetje aan t weer natuurlijk maar voor mij is dit prachtige warme weer puuuuuur genieten ;-).


Ik wens jullie een heerlijke en zonnige week toe ,

liefs Rosita 

2 opmerkingen:

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita