Translater

teller

zaterdag 13 april 2013

Weird Blue Lady


Deze keer 2 hele aparte stempels gebruikt  en daar 1 figuur van gemaakt ;-). Weer eens wat anders en heeeeeel erg leuk om te doen ;-)
Het lijfje en het hoofd zijn 2 verschillende stempels maar oooo zo leuk met elkaar te combineren ...WEIRD noemen ze dit oftewel RAAR ...tja en waarom zou ik dat zo niet doen ...t past wel weer bij mij ;-)




Als eerste heb ik een kaart gesneden van wit dcp papier.
Daarna de ondergrond gekleurd door met een zacht sponsje de volgende kleuren aan te brengen :
270.8 Yellow Ochre Tint
340.8 Permanent Red Tint
Daarna de ondergrond gefixeerd.

Het lijfje gestempeld  met versamark inkt en dit ingekleurd met :
580.3 Turquoise Shade
580.5 Turquoise
520.3 Ultramarine Blue Shade

De stempel is van Stampington Company



Daarna het hoofd gestempeld met versamark inkt en dit ingekleur met:
580.5 Turquoise binnenin de haren
520.3 Ultramarine Blue Shade  randen van de haren en het gezicht
340.8 Permanent Red Tint voor het gezichtje
340.5 Permanent Red voor de mond

Deze stempel is van : audmatic.com



Daarna het geheel weer gefixeerd en de lijnen van het lijfje met zwarte fineliner overgetekend.


De tekst stempel gezet met versamark inkt en ingekleurd met de kleuren :
520.3 Ultramarine Blue Shade
340.8 Permanent Red Tint
580.3 Turquoise Shade
En het geheel weer even gefixeerd , een licht blauwe  cardstock gesneden en daar de kaart opgeplakt.
Daarna een donkerblauwe kaart gesneden en daar de lichtblauwe weer opgeplakt en dit kaartje was klaar .

De inkten en Pan Pastels zijn natuurlijk te koop bij : KiCostamps

Bedankt voor t kijken en graag tot een volgende keer , groetjes Rosita

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart! Mooie kleuren!!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja inderdaad een rosita weird ten voeten uit past goed bij een weird mens toch hahah
    ik vind hem echt mooi toppie toppie
    gr elza

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rosita,

    Ik stond gisteren met een vergelijkbare stempel in m'n handen, maar wist niet wat ik ermee aan moest. Nu wel, dit dus!

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, Rosita!! Heel mooi en apart zoals je die 2 stempels samen hebt gevoegd!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita