Translater

teller

maandag 15 april 2013

Niet schrikken .....het is CREEPY ;-)

Niet schrikken van de onderstaande foto ...maar zoals jullie weten ben ik druk bezig met mijn CREEPY villa  maar daarin moeten natuurlijk ook heeeeeeeeeeeeeele CREEPY dingen komen.
Dus ik ben druk op zoek naar vanalles en nog wat wat ik daarbij kan gebruiken en daar wil ik graag jullie hulp bij vragen.
Misschien heeft een van jullie iets van deze dingen liggen en als dat zo is zou ik ze graag van je over willen nemen.

Waar ben ik zoal  naar op zoek ????
Hier komt een lijstje : doodskoppen ,skeletten, spinnen , muizen ,draken , heksen,  ratten , vleermuizen ,botjes,  doodskistje,  en alles wat maar enigzins CREEPY is ;-) Hieronder zie je dus een beetje een idee waarnaar ik op zoek ben .

Het mag van hout ,steen , glas ,plastic , of metaal  zijn .
T mogen bedeltjes , oorbellen , magneetjes ,,  plaatjes , beeldjes zijn als het maar CREEPY is dan ben ik al helemaal happy hahahaha.
Het mag natuurlijk niet zo heel erg groot zijn max 10 cm anders past het niet meer in de villa ;-)

Ik hoop zo dat jullie me hierbij kunnen helpen of ideetjes aan kunnen geven waar ik het evt aan kan komen of misschien wel ideetjes om het zelf te kunnen maken , alles is van harte welkom ...

 Alvast hartelijk bedankt ..

lieve groetjes Rosita

3 opmerkingen:

  1. Jeetje Rosita, eigenwijs als ik ben moest ik toch even kijken. Vannacht zal ik even geen oog dicht doen, maar nadenken waar je nog meer enge dingen kan vinden. Ik heb eens bij de Hema zakjes spinnen (en ander gespuis) gezien. Dat was vorig jaar zomer volgens mij bij de artikelen voor kinderfeestjes. Succes! Daniëlle
    P.S. als ik wat vind, laat ik het weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij op de enge toer zeg!! maarre ik zal in m'n rommeltjes zoeken wat ik heb....
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind dit super en je maakt me erg nieuwsgierig!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita