Translater

teller

vrijdag 26 oktober 2012

Er was eens ......

Er was eens .... een mooi leeg label dat zomaar op mijn speeltafel lag en zich daar heel naakt voelde ;-).. tja soms mag je nog in sprookjes geloven ...vind mijn persoontje ;-). Het label keek me al de hele ochtend vragend aan en ik moest er gewoon even mee aan de slag. Nu had ik het geluk dat ik hier weer eens een waanzinnig mooie stempel lap had liggen en wel de Vintage meisjes van CreaMiep Design stamps OOO wat zijn ze gaaf !!. Ben begonnen met de stempel afdrukjes te zetten voor de achtergrond met Memento Rich Cocoa inkt. Als eerste de leuke vintage tekst zo'n 6 x verdeeld op het label gezet en daarna tussen de teksten in het mooie kleine roosje. Nadat ik de afdrukken gezet heb ben ik er met een waterpenseel overheen gegaan gewoon om eventjes de kleur van de inkt een beetje door te laten lopen zodat je echt een oud effect krijgt. Daarna het mooie vintage meisje Rose op wit stempelpapier gezet met memento inkt. Het meisje uitgeknipt en daarna ook weer met de waterpenseel heel lichtjes ingekleurd. Het meisje Rose aan de linkerkant op het label geplakt zodat het net lijkt of Rose de tekst aan het lezen is en de bloemtjes bekijkt ;-). Daarna een groter label uit bruin cardstock gesneden en het label daarop geplakt. Wat mooie lintjes uit de kast gevist, en deze door het label gehaald en klaar was t zomaar ineens. Een naakt label helemaal mooi aangekleed ;-).
De prachtige stempels ,inkten en lint zijn te koop bij : www.CreaMiep.nl Bedankt voor het kijken en ik wens jullie een fijn weekend toe , Groetjes Rosita

12 opmerkingen:

  1. Yep, is nu geen kale lege label meer. Leuke stempels heb je gebruikt (jammer dat ik de tekst niet kan lezen hoor, ben jaloers op Rose hihi).

    Groetjes en fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wahaahahh tja die kan ik zelfs zonder vergrootglas hier niet lezen ;-).
      Dankjewel meisje... knuf Rosiet

      Verwijderen
  2. wat heb jij die naakte label mooi aangekleed zeg, super leuk gedaan. !!

    groetjes Ria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ria en wat gezellig om je zaterdag weer even gezien te hebben ;-)

      Verwijderen
  3. Ik vind dit toch een leuk meisje! Vééél zoeter dan ik!!! Mooi zo eenvoudig en fijntjes van kleuren. Knuf, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wahahaah ze is inderdaad veeeeeeeeel zoeter dan jij ;-) maar zo'n zoet Gerreke zou ook niet bij je passen hihihii, knuf Rosiet

      Verwijderen
  4. Wat een gave label heb je van die naakte label weten te maken!! Super leuk geworden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Caro en wat leuk dat je even op mijn blogje geweest bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita