Translater

teller

woensdag 22 augustus 2012

Tattoo Face

OOOO wat ben ik toch een bofbips ;-).Ik kreeg zomaar 2 prachtige nieuwe stempel lappen van KICOstamps in de bus om daar heerlijk mee te gaan spelen ..wahahahahah wat erg toch !!!
Deze kaart heb ik op de volgende manier gemaakt: De stempel van t prachtige dames gezicht is afgedrukt met memento rich cocoa (bruin) op dcp papier. Daarna de afdruk uitgeknipt, op zwart cardstock geplakt en ook deze weer uitgeknipt. Daarna een witte kaart gesneden en daarop de verjaardagstekst gezet met bruine memento inkt. Met een sponsje wat vegen inkt over de kaart gemaakt om het hele witte weg te halen. Het kaartje gemat op een een zwarte cardstock kaart en toen was t zomaar klaar ;-). De stempels die ik gebruikt heb zijn van de volgende plates : De mooie dame is van mensen 1 en de verjaardagstekst van tekstheet 13. Ik zou zeggen kijk eens op: www.KiCostamps.nl voor nog meer nieuwe en mooie stempels. De komende 3 dagen ben ik heerlijk aan de demo op de knotsgekkekaartendagen in Den Bosch ,je vindt me dan op stand nr 158 bij Kicostamps ,ik zou zeggen als je op de beurs bent kom me dan even gezellig gedag zeggen ;-). Bedankt voor t kijken en tot de volgende keer maar weer ,groetjes Rosita

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog tijd gehad voor iets moois?
    hij ziet er geweldig uit.
    groetjes Marjolein.
    ps. ik heb een nieuw blog adres,het oude werkt niet meer

    http://marjoleinjansenharm2.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita