Translater

teller

vrijdag 17 augustus 2012

Lang zal ik leve ;-)

OOOO en dan ben ik zomaar JARIG vandaag hahaahha . Ja hoor, vandaag wordt ik 47 jaartjes jong. Ben nu al druk met alles klaar te zetten en de hapjes te maken voor de gasten die allemaal gaan komen .Heerlijk de hele dag iedereen om mee heen waar ik van hou en om geef ,er kan toch niets mooiers zijn ;-). Ik heb al ontzettend veel mooie verjaardags kaarten gekregen en ik zal er morgen even een foto van maken zodat jullie ze ook kunnen bewonderen. ik wens jullie allemaal een fijne en zonnige dag toe, Groetjes van t jarig jobje Rosita ;-)

26 opmerkingen:

  1. Gefeliciflapstaart!!!! Weet niet of tante pos haar belofte altijd houd, dus ook zo maar even... En een fijn zomers weekend! Tot donderdag... Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vewrjaardag, Rosita en nog heel veel jaartjes toegewenst. Geniet er maar lekker van. Groetjes en een extra dikke knuffel. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel meisje ,ik hoop je snel weer een keertje te zien .Liefs ikke ;-)

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd en een hele fijne dag.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rosita en weer een jaartje erbij.
    Van Harte en een leuke dag toegewenst.
    Groetjes,
    Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HIEPERDEPIEP HOERA !!!!!!!!!!!!!

    gefeliciteerd Rosita en een super gezellige dag met allemaal lieve mensen om je heen!!

    Lieve groetjes Ria S. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lang zal zij leven, lang zal zij leven.
    Lang zal zij leven in de gloria,
    in de gloria, in de gloria!
    Hiep hiep hiep, hoera.

    Fijne dag !!

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel Hartelijk Gefeliciteerd en maak er een leuke dag van. Het is al heerlijk weer dat zit al mee Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!! En geniet van deze mooie dag!!

    X ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 47? Puppie. Evengoed gefeliciteerd met je verjaardag. Lekker weer om het te vieren. Heeeelveel plezier! Groet, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. EN bedankt he ;-)..tja ben blij dat ik er nog zo jong-fris en fruitig uitzie hahaahah ;-)Dankjewel Trees

      Verwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd, Rosita maak er een gezellige dag van.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte Gefeliciteerd!! Een hele fijne dag toegewenst!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Rosita,

    Ik zag op de site van Carla dat je jarig bent geweest, dus kom ik direct naar jou toe. Al ben ik dan wel te laat:

    Lang zal ze leven, lang zal ze leven,
    lang zal ze leven in de gloria,
    HIEPERDEPIEP HOERA!!!!!

    Nog heel veel jaren toegewenst met heeeeeel veeeeel knutselplezier.

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. OOOO wat lief dat er zo mooi voor me gezongen wordt ;-) voel me zeer vereerd met zo'n mooie serenade hahahha.
      Dankjewel Karin ,super lief dat je aan me gedacht hebt !

      Verwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita