Translater

teller

maandag 9 juli 2012

Weer een doosje gemaakt

Ook dit werkstukje even laten zien ...ook dit is weer gesneden met de Eclips en wat was t weer leuk om dit te maken. Dit stond op papier als handschoenen doosje maar ik vindt t gewoon een leuk en grappig kado doosje.
De bloemen en de vlinder zijn ook gesneden met de Eclips en natuurlijk is het helemaal in mijn lievelings kleur paars gemaakt.Tja hoe kan het ook anders ;-). De Eclips is te koop bij;www.krea2day.nl Bedankt voor t kijken maar weer ,groetjes Rosita

6 opmerkingen:

  1. Wat een super gaasf doosje is dat geworden!! En die kleur... paars is helemaal mijn kleur!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nellie ...jaaaaaaaaa ben dol op paars ,zelfs mijn hobbykamer is paars -lila ;-)

      Groetjes Rosita

      Verwijderen
  2. Kan wel zien dat jij de smaak te pakken had! Blijft een mooie kleur en dit is een leuke maat voor een doosje! Knuf, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel moppie ,tja ik moet toch een beetje bezig blijven he ;-).
      Ben nu druk met workshops voorbereiden voor Heesch er komen er weer verschillende op de planning ...heeeeeeeerlijk ;-)

      knuf Rosiet

      Verwijderen
  3. En er past precies een reep bon bon bloc in...........maar die hebben we opgegeten.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wahahah oooooooooo das dan weer fraai ...niks voor mij bewaard !! FOEI ....FOEI ...FOEI HAHAHAH

      Verwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita