Translater

teller

vrijdag 13 juli 2012

Nieuwe workshops

OOOO wat ben ik toch een bofbips ...Ik mag weer workshops gaan geven bij het creatief centrum in heesch .Wat heb ik er weer zin in ! Ik was lekker bezig geweest met Artjournaling en toen ik dat liet zien kwam er meteen het idee om daar een workshop in gaan te geven ...voor mij helemaal geen straf hahahh . Hieronder kun je 2 pagina's zien uit mijn boek maar op de website staan er nog een paar meer ...
Kijk maar eens op www.creatiefcentrumheesch.nl Ik mag ook nog andere workshops gaan geven zoals werken met pan-pastels ,dylusions sprayinkten ,mallen en stempels en ook ben ik druk met een nieuwe workshop stempeltechnieken 2 in elkaar te zetten ,dus al met al ik verveel me nog lang niet hahaha .Tja en zomer weer is t ook niet ,regen ,regen en nog meer regen dus dan t 'freubelhok'maar in en lekker knoeien en kliederen ;-). Ik wens jullie allemaal alvast weer een heel fijn weekend toe en bedankt voor t kijken, Groetjes Rosita

18 opmerkingen:

  1. Het is je gegunt hoor!
    Jij kunt het zo goed overbrengen naar anderen en hebt daar het geduld ook voor, als ze dat mij zouden vragen......hahaha
    Het houd je nog wel even bezig zie ik, geweldig!!
    GEFELICITEERD!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Rox ,wat ontzettend lief van je ...Dikke kussssssss

      Verwijderen
  2. Wat leuk Rosita, dat je nog meer workshops mag gaan doen. Je bent ook een geweldige leermeester in lekker knoeien en kliederen.

    en het houdt je van de straat, zullen we maar zeggen!!( haha)

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. OOO Ria ,wat een mooi compliment ,dankjewel hoor !!!!
      Ik zal mijn best doen om de volgende workshops ook weer heeeeeel erg veel te knoeien en te kliederen ;-).
      Liefs Rosita

      Verwijderen
  3. Helemaal goed dat de data nu bekend zijn; even de agenda's hier naast elkaar leggen, want art-journalen lijkt me wel wat...(al heb ik er eigenlijk geen tijd voor over...) Gaaf dat het doorgaat! Fijn weekend en knuf, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Ger , jaaaaaaa het is allemaal geregeld gaaf he ;-).Ik ben er zelf ook heel erg blij mee hoor meis.En ??? Weet je al wanneer je kunt ? Gewoon tijd maken ..doe ik ook ahahah.
      Ik bel je komende week even ...
      Knuf Rosiet

      Verwijderen
  4. wat fijn voor je heerlijk dat kliederen vind ik ook zo fijn overigens je kaartjes zijn prachtig

    lieve groetjes rianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Rianne voor de leuke complimentjes ,ik zit hier helemaal te glunderen ;-)
      Groetjes Rosita

      Verwijderen
  5. Super leuk voor je dat je nog meer kunt gaan "kliederen "!! Veel succes met de workshops, maar dat gaat vast en zeker lukken!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend werk en zeer creatief Rosita. Veel succes met de workshops het zal je zeker lukken als ik je mooie werk zo zie.
    groetjes en fijne zondag
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marja ,wat lief van je ,en wat ontzettend leuk dat jij op mijn blog bent gaan kijken ..SUPER !!! Ik geniet ook iedere keer weer van jouw prachtige werkstukken .
      Je hebt een geweldig mooi blog hoor !

      Groetjes Rosita

      Verwijderen
  7. Een workshop over deze bezigheid geven lijkt me inderdaad geen straf. Zeker als je het al zo beheerst. Een workshop bijwonen met zo'n enthousiast en vakbekwaam iemand moet fantastisch zijn. Eva Joos. www.goaltrainingen.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eva voor deze prachtige complimenten ,ik zit hier helemaal te glunderen ;-).Misschien zie ik je een keertje op een workshop ,je bent van harte welkom .

      Groetjes Rosita

      Verwijderen
  8. Hoi Rosita, wat leuk deze workshop! Art journaling is zo fijn om te doen en nu kan je er meer bekendheid aan geven. Want dat gun je toch iedereen, zoiets moois van jezelf! En wat ziet het er mooi uit. Cool, ik kijk of ik in november kan yes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Suus ,Dankjewel meis voor je leuke reactie ;-).OO das wel heel gezellig als ik jou daar dan weer zie ,maar je komt vast voor die tijd nog wel een keertje deze uit denk ik zo maar even ahahah.

    Groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita