Translater

teller

maandag 2 juli 2012

Gespeeld met pan pastels ,

Wat is het toch leuk om nieuwe speeltjes te hebben ahahaha . En de pan pastels hebben op dit moment wel een heeeeeeeeeeele grote aantrekkingskracht om daar mee aan de slag te gaan ;-). Deze labels heb ik gemaakt op een workshop bij de craftorij in Ede en wat was t een gezellige en leerzame avond daar !
De achtergrond is gemaakt door er verschillende kleuren pan pastels op aan te brengen ,en met sjablonen van crafters workshop.Je gaat met de je versamark over het sjabloon ,haal je sjabloon van je tag of kaart en ga er daarna met pan pastels over heen ...oooo wat is t leuk om zo te experimenteren ;-). Met zwart de stempelafdrukken erop zetten met archival inkt en daarna zo her en der nog extra kleur aanbrengen ,je blijft aan het poetsen en vegen hahahah. Heerlijk materiaal en ook super goed te gebruiken bij Art journaling mijn nieuwe verslaving en oooooooo wat kan ik daar mijn ei goed in kwijt ahahah .Ik zal daar binnenkort ook wel eens t een en ander van op mijn blogje gaan zetten . Ik wens jullie een heerlijke zonnige dag toe. Bedankt voor t kijken, Groetjes Rosita

16 opmerkingen:

  1. Supermooi !! Wat een beauties !!
    Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel meisje ...vindt ook heeeeerlijk om hier mee te spelen ;-)
      Liefs Rosita

      Verwijderen
  2. Wauwww wat ziet dat er leuk uit! dit is een stijl die ik nog nooit gemaakt heb....
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hhaahah dankjewel Ditta ,tja knoeien en kliederen is dan ook echt mijn ding he ;-) schone handjes dat past niet echt bij mij haahahh.

      Groetjes Rosita

      Verwijderen
  3. hey rosita,

    Ziet er helemaal geweldig wil ik ook haha.
    gr ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOO dat komt wel goed ...ik ga nog een workshop in elkaar zetten voor Heesh ;-)haahah oooo en nu ben ik weer druk aan t kliederen in mijn art journal en ik zit HELEMAAL onder de inkt ahahahha...tot de 14 de meisje ..ik heb er zin in ;-)

    Groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauww, wat schitterend!! Zoiets heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt mij wel erg leuk!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nellie ,het is ook heel erg gaaf om te doen .

      Groetjes Rosita

      Verwijderen
  6. Dat zijn een paar prachtige labels, lekker kliederen en toch iets leuks voor elkaar toveren, super gedaan, Rosita !!

    groetjes Ria S. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ria ,ik vond t super gaaf om te doen en ga een workshop ermee geven in heesch hahahah.Ik maak er wel weer iets speciaals van ;-)

      knuf Rosita

      Verwijderen
  7. Nou ik vind dit geweldig dat kliederen van jou maar ik zelf weet niet wat pan pastel is
    maar het lijk me leuk om te doen
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Rianne ,pan pastel is een hoog gepigmenteerd krijt en het is waanzinnig leuk om er mee te spelen ;-).

      Groetjes Rosita

      Verwijderen
  8. super leuk de pan pastel staat ook bij mij in bestelling met een leuke aanbieding.\

    Gr, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Bea ,ik ben er dol op ,er zo veel leuke dingen mee te doen .In het najaar ga ik er een workshop mee geven in de scrapbookwinkel in heesch en ik heb er ontzettend veel zin in ;-).

      Groetjes Rosita

      Verwijderen
  9. Héééél mooi! Gaaf blijft het om met sjablonen in de weer te zijn... De rechterstempel vind ik ook super. Bel je me nog om bij te beppen en iets leuks te gaan doen? En ik ben wel heel benieuwd naar dat nieuws voor Heesch... Knuf, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha meisje ....jaaaaaaa tis super gaaf spul ;-).Ik had je vanmorgen en vanmiddag gebeld maar euh ...niemand thuis in de villa ;-).
      Ik probeer t nog wel een keertje ..

      Liefs Rosita

      Verwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita