Translater

teller

donderdag 28 juni 2012

Award gekregen ....

OOOO wat ben ik toch een bofbips ;-) Heb zelfs 2x keer deze award gekregen wouw !!!!! Van Roxanne en Ditta ,meiden wat lief van jullie . Ik waardeer het zeer ...DANKJEWEL !!!!! Een leuk initiatief om diegene van een blog die je volgt beter te leren kennen. De regels voor deze award zijn: Bedank diegene waarvan je de award heb gekregen Beantwoord de 10 vragen: Wat is je favoriete dier? OOO dan toch echt een hond ,heb er 2 en ben er dol op . Wat is je favoriete getal? 17 Wat is je favoriete non-alcoholische drank? Warme chocolademelk met slagroom hahahah Facebook of twitter? Facebook Wat is je passie? Leven en genieten van iedere nieuwe dag ... Krijgen of geven? Geven ..met volle handen en met heel mijn hart en ziel . Wat is je favoriete patroon? Heb ik niet echt ... Wat is je favoriete dag van de week? Zondag ...heerlijk met mijn mannetje thuis .. Wat is je favoriete bloem? Ik heb 2 soorten die ik heel erg mooi vindt .. Rozen en Viooltjes Wat is je favoriete land? Tja wat moet ik daar nu opzeggen ...heb nog niet veel van de wereld gezien ,maar India zou ik heel graag willen bekijken . Zoooooooooooo dat was t volgens mijn wel zo´n beetje ...nu weten jullie weer heel wat meer over mij . Ditta en Roxanne heeeeeeeeeeeel erg hartelijk bedankt voor deze award, Liefs en groetjes Rosita OOOO en nu zie ik dat ALLES weer langs en onder elkaar staat ...jakkie BAH !!! Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dat weer kan veranderen zodat je ook weer alineas kunt maken ,zoals het eerst was op blogger want ik vindt t zo maar een ratjetoe van tekst !!!!!

2 opmerkingen:

  1. Geen idee hoe je dat kunt veranderen Rosita. Maar wat leuk dat je weer een awaerd erbij hebt gekregen.

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita