Translater

teller

maandag 7 mei 2012

Pan pastel steampunk label

Weer eventjes aan het spelen geweest en wel met pan pastels en steampunk stempels . Als eerste een tag genomen en deze kleur gegeven door er verschillende kleuren pan pastels op aan te bregen .Iedere keer weer een kleurtje erbij tot de ondergrond zo was zoals ik het graag wou . Daarna met Archilval zwart de afdrukken van de steampunk stempels erop gezet.De kleine teksten nog een keertje erop gezet met versamark en deze met clearembossingpoeder bewerkt .Als afwerking een fibertje door de tag en klaar was ik weer .Nu weer snel verder met uitsorteren en opruimen ...pffffffffff waar ben ik aan begonnen ;-(.De garage staat al bomvol en ik ben nog niet eens klaar !!! Ik hoop dat het vrijdag mooi weer gaat worden zodat ik flink wat buiten kan gaan zetten want anders weet ik met geen mogelijkheid waar ik het allemaal moet laten ..OOOOOO wat kan een mens toch veel verzamelen ;-) De stempels -inkten en pan pastels zijn te koop bij : www.kicostamps.nl Bedankt voor het kijken ,groetjes Rosita

1 opmerking:

  1. Mooooi! Wat lekker om weer met wat "nieuws" te spelen...hè. Mooie combinatie van kleuren. Succes met ruimen verder! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita