Translater

teller

maandag 2 april 2012

Postage



OOO wat heb ik t druk gehad de afgelopen weken ,vandaar dat er ook geen nieuwe posts waren op mijn blogje .. ..ben me gewoon een beetje voorbij gelopen .De komende weken wordt er dan ook een rust periode ingelast anders gaat t de verkeerde kant uit .Ik wil zo graag van alles doen ,demo's geven ,workshops ,lekker bezig zijn maar mijn lijf begint nu toch flink te mopperen jammer genoeg dus .......... even de rem erop.Even niets buitenshuis doen maar gewoon lekker thuis en daar aan t spelen ...maar dat is nou toch ook niet echt een straf hahah.Heb een heerlijke speelkamer met alles erin wat mijn hartje maar begeerd dus ik kan lekker aan de slag ;-) OOO wat ben ik toch een bevoorrecht mensenkind ;-)
Toch even dit kaartje laten zien ...ik weet t ...tis hartstikke simpel maar de dame die het voor haar verjaardag kreeg waardeerde het zeer ...gelukkig maar hahahaah.

De stempel afdruk gezet in memento bruin en deze afdruk uitgeknipt.Deze gemat op een donkerbruin cardstock en daar een bruin/oranje lintje over gezet.Daarna dit geheel weer gemat op een lichter bruin design papier en dit weer gemat op een donkerbruin design papier en daar de kaart van gevouwen.Zo snel en gemakkelijk is t kaartje klaar ,moet soms ook eens kunnen toch ;-)

Bedankt voor t kijken ,lieve groetjes Rosita

3 opmerkingen:

  1. Dag Rosita, welcome back! Ik moet je eerlijk bekennen dat ik bezorgd was omdat ik je hier niet meer zag. Je hebt groot gelijk, dat je het rustig aan doet als je lijf daar om vraagt!!! En gelukkig hebben we de foto's nog, haha, net alsdeze, alsof "ïn sepia", echt heel mooi gedaan. Het hoeft zeker niet allemaal moeilijk, integendeel!
    Toch blij dat je weer even wat hebt kunnen doen, en succes met rustigjes aan doen!!
    groetjes, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En waar heb jij het druk mee gehad???
    Toch zeker geen album volgemaakt? Hahahaha
    Ik zal mijn blog ook morgen eens even bijwerken!!

    Rustig aan, je hebt maar 1 lijf. Helaas worden er geen reserve exemplaren uitgedeeld.......

    Fijn dat we weer even een paar dagen hebben kunnen knutselen samen, helemaal niet erg. Maar inderdaad wel vermoeiend allemaal, je bent toch uit je ritme....

    Dikke kus van de jongens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé daar is ze weer! Wat een slijtage slag voor je lijf maak jij ervan! Gelukkig dat je creaties daar niet onder lijden....Weer een heel mooie combinatie gemaakt! Kijken of het lukt dat jij wat rustiger aan gaat doen...? Als de creatieve bedenksels maar mogen blijven komen, toch? Knuf, Gerrina (en Levine)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita