Translater

teller

woensdag 18 januari 2012

Vintage kistje






Nu ben ik ook wel eens graag bezig met mooie plaatjes en papier.
Zo is deze vintage kist tot stand gekomen.
Ik vond t leuk om ook eens een keer zonder stempels bezig te zijn ,natuurlijk is er wel weer inkt bij gebruikt haahhaha ,tja zomaar ineens zonder alles dat kan natuurlijk niet ,dat past niet bij mij ;-) De bloemen zijn gemaakt met een stans van Tim Holtz ,dat was heel erg leuk om daar zo mee aan de slag te gaan.
Op de foto's zie de voorkant en de linker en rechterzijde van de kist.

Bedankt voor t kijken ,groetjes Rosita

2 opmerkingen:

  1. Hey Rosita,

    Wat maak je leuke dingen zeg!!! Mooi hoor.
    Op aanraden van Cynthia ( krea2day) ben ik al meerdere keren
    komen kijken op je blog.
    Dat artikel in Hobby Handig was ook super!!

    Veel groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita