Translater

teller

zaterdag 17 december 2011

OPROEP .....






Lieve blog volgers en lezers ,

Soms lees je iets dat je hart raakt en waarvan je vindt dat je meteen actie moet ondernemen.
Vandaag las ik de onderstaande oproep en die wil ik graag aan jullie doorgeven!
Mocht je kunnen breien of haken of naaien en heb je wat tijd over dan kan ik me geen beter doel bedenken dan het POEKIE project!
Ik hoop dat veel van mijn blog bezoekers hier gehoor aan gaan geven en dat er dan geen 101 maar zelfs 1001 knuffels zullen zijn om deze kindjes wat troost te geven.
Dit is de allereerste poekie knuffel(gemaakt door de mama van Robbe ) en ik hoop dat er nog heel veel gaan volgen.

Lieve groetjes Rosita

http://poekie-knuffel.blogspot.com/




Het Poekie-project

101 handgemaakte knuffels voor de kindjes van de kinderkankerafdeling in het UZ Gent! Is dat geen mooi doel?

Ons zoontje Robbe (11 jaar) heeft lymfenklierkanker en daarom zijn we regelmatig in het UZ Gent. Als creatieve mama haakte ik een robot, een muisje en een kat voor een paar kindjes van de afdeling. Maar natuurlijk verdienen al de kinderen daar een mooie knuffel! Op jaarbasis verblijven er een 100-tal kinderen (van 0 tot 18 jaar) op de afdeling... Dus heb ik jouw hulp nodig! :)

Heb jij ook zin om een knuffel te haken, te breien of van stof te maken? Neem dan snel contact op :

poekie@telenet.be
http://poekie-knuffel.blogspot.com/

1 opmerking:

  1. Hey Rosita, had je graag willen helpen, maar helaas.... kannie breien nie en nie haken nie.
    Kan alleen maar kleuren en kaartjes maken, hihi.
    Ondanks dat is je oproep geweldig en ik hoop dat er ook massaal gehoor aan wordt gegeven.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita