Translater

teller

zaterdag 15 oktober 2011

Primeur steampunk Kicostamps


OOO wat is toch toch heerlijk als je als designer de nieuwste stempels krijgt om daar lekker mee te mogen spelen ,wat een feest hahahah .
Ik ben helemaal weg van steampunk stempels en ben dan ook ontzettend blij dat er 3 prachtige sheets zijn bij kicostamps.
Dit keer ben ik aan de slag gegaan met een label .Alle stempels zijn met elkaar te combineren en dat vindt t ik geweldig .Bij dit label heb ik t mannetje gewoon op de meter gezet met stazon inkt ,wat tekst erbij ,de randen sponsen met disterssinkt en op de achtergrond nog wat kleine stempels afgedrukt. Dit gemat op een ietsje groter label ,ook daar de randen weer van gesponst en dit dan weer op bruine cardstock gemat .
Ben druk met nog wat andere labels en die laat ik jullie dan ook zo snel mogelijk zien .
Heb inspiratie genoeg hahahaahh .

De stempels en inkten zijn te koop bij : www.kicostamps.nl

Bedankt voor t kijken en ik wens jullie een fijn weekend toe ,groetjes Rosita

5 opmerkingen:

  1. Hoi Rosita,

    Goed hé dat het nu lukt hoe ik weet het niet maar het lukt.
    Wat is dit mooi en die mooie stempel helemaal het einde.

    Groetjes,
    Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Harstikke mooie Rosita!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt Steampunk, Rosita; hij is mooi! Fijn je vandaag gesproken te hebben in Heesch en wie weet tot gauw! Stempelgroetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan haast niet wachten tot de Kreadoe!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita