Translater

teller

maandag 17 oktober 2011

Ik BAAAAAL !!!!

Denk ik slim te zijn te zijn ,koop ik 10 weken geleden een nieuwe PC zodat ik van t gedonder af ben omdat de oude iedere keer crashte en wat denk je ???
HIJ IS STUK !!!!!!!! Ik kan er met mijn verstand niet bij !!
Vandaag de service gebeld en nu moet de PC opgestuurd gaan worden !!
Dit grapje kan 3 tot 4 weken gaan duren want hij moet naar duitsland toe om in reparatie te gaan !!
Ik BAAL verschrikkelijk want ik ben met verschillende leuke projecten bezig en heb nog t een en ander wat ik mijn blog had willen plaatsen zoals werkjes met de mooie nieuwe steampunk stempels, wat kaarten ,een canvas ....JAKKIE BAH !!!
Ik ga proberen of ik soms overweg kan met de laptop van mijn man ,maar dat ding werkt niet al te fijn voor me en mijn programma's en foto's staan op mijn PC en aangezien die niet meer opstart kan ik die gegevens niet over zetten !
Dus al met al : TIS PRUT MET PEREN ....
Ik hoop zo snel mogelijk weer online te zijn !

groetjes van een heel erg balende Rosita

3 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad balen zeg!!!!! HOop dat het allemaal snel opgelost is voor je.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker balen ik hoop voor ons allemaal dat het vlug opgelost is.
    Kunnen we verder genieten van jouw projecten.

    Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeetje dat is echt super balen zeg...
    hopelijk is hij snel weer gerepareerd en kun je lekker verder met alles... sterkte ermee...
    groetjes
    Vengy

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita