Translater

teller

zaterdag 24 september 2011

Weer eens gekleurd ..

Wat was t lang geleden dat ik dat weer eens gedaan had ,zomaar lekker gaan zitten kleuren met chalk.
Op dit kaartje zijn de afdrukken gezet met stazon .
Als eerste t mooie meisje ,dit gemaskerd en toen t raam erop gezet .
Het geheel heerlijk op mijn gemakje ingekleurd met chalk ,maar dat kun je natuurlijk ook met potloden of stiften doen of net waar je zelf graag mee werkt .
Daarna gemat op zwart en er een bruine kaart onder gezet .
De prachtige tekst erbij en klaar was t kaartje dan weer .
Ik heb me weer heerlijk vermaakt .

Alle stempels zijn te koop bij kicostamps : www.kicostamps.nl

Ik wens jullie een heel fijn weekend toe en bedankt voor t kijken ,
groetjes Rosita

3 opmerkingen:

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita