Translater

teller

donderdag 23 juni 2011

Verjaardagskaartje


Soms moet je even aan de slag om een verjaardagskaartje te maken en deze keer heb ik dat gedaan met een mooie 'kerststempel' ahahahahah .
Ja echt waar ;-))
Deze stempel is van stamping sensations en ik was er meteen helemaal weg van (niet voor de kerst das niet zo mijn ding maar .....je ziet je kunt er ook heeeeeeeele andere dingen mee doen ;-))
De afdruk is gezet met brilliance inkt op een licht bruin papier en daarna met embossingpoeder van sparkle n sprinkle ,mooi semi transparant met een hele fijne glitter erdoor bewerkt .De tekst is van kicostamps deze is met stazon gezet op een mooi natuurpapier en daar weer wat mooie glimmerbrads opgezet. Daarna gemat op een mooi lichtblauw cardstock en deze weer op een licht bruine kaart en klaar was de kaart voor t jarige jobje ;-)

de stempels komen van kicostamps : www.kicostamps.nl

bedankt voor t kijken ,groetjes Rosita


1 opmerking:

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita