Translater

teller

zondag 20 maart 2011

OMA geworden vandaag ;-))



OOOOOOOOO wat kan t leven toch mooi zijn hahahaha .
Met GROTE trots stel ik jullie mijn kleindochter voor .
Haar naam is Lyra Ann .
Ze is vanmorgen om 3.28 geboren , heeft mooie lange zwarte haren en hele lange vingers hahaha .
Ik mocht bij de bevalling aanwezig zijn en wat was dat waanzinnig mooi om te zien .
Mijn eigen meisje dat nu zelf mama wordt en een pracht van een dochter krijgt ,wat een geluk is dat toch !
Dit moest ik gewoon eventjes met jullie delen ;-))))

groetjes OMA Rosita ;-))

10 opmerkingen:

  1. hey Ro en Hans,
    Van harte gefeliciteerd met jullie eerste klein kind.
    Knuff Sas en Peer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd meis en geniet lekker van je kleindochter, is een echt prinsesje

    liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi omaatje

    wat een snoepje is het
    mooi kleinkind hoor
    geniet er maar lekker van
    en eh voorzichtig vanavond
    er ligt dan ook een opa in je bed
    haha
    knuffel en dikke kus
    uit tilburg van het A team

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve OMA Rosita! Van harte gefeliciteerd met je prachtige kleindochter. Ook felicitaties voor je dochter en haar man natuurlijk. Geniet maar lekker van dit nieuwe wondertje.

    Lieve groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Rosita,

    Van harte wat een mooi kindje, ik had je ook al privé een berichtje gestuurd.

    Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rosita

    van harte gefeliciteerd met je kleindochter.
    Het is een prachtige meid en wat een mooie naam!!!
    Genieten jullie maar met z'n allen van dit kleine wonder.
    dikke knuffel uit Belgie
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aaaaaaaaaaaaaah wan skon mieneke. oo Sietje gefeliciteerd met dit kleine wondertje.
    geniet er maar lekker van Oma'tje hihihi.

    liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Rosita, wat is het leven toch bijzonder.
    Ze is echt een kanppe baby zeg.
    Proficiat Opa Hans en Oma Rosita, geniet van dit bijzondere moment....liefs Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach, wat zullen jullie veel houden van dit lievertje, en nog zo mooi ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En vandaag nog een keertje oma geworden!!!!
    Meid van harte gefelicteerd met de tweede kleindochter!!

    Dikke kus ook van de mannen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita