Translater

teller

zaterdag 5 maart 2011

Inspire


Sprookjes en fantasie figuren zijn altijd een mooi thema om iets leuks mee te gaan doen ,zo ook deze prachtige elf .
Jaren geleden heb ik haar eens op de stempel mekka in Hagen (duitsland ) gekocht omdat ik er meteen helemaal weg van was .
Volgens mij bij de Stempelwinkel en is deze stempel van enchanted ink .
De afdruk is gezet met stazon bruin en daarna in gekleurd met kleurpotloden .
De achtergrond is gesponsd met groene collor box inkt ,daarna de kleine belletjes in een groen en de teksten in bruin erop .
De bladeren op t oranje cardstock gezet met een donkerbruin en toen de kaart erop geplakt .
2 smalle groene strookjes op t oranje erbij en dit geheel weer gemat op dezelfde groene kleur kaart .

Ik wens jullie een fijn weekend toe ,groetjes Rosita

2 opmerkingen:

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita