Translater

teller

zaterdag 26 maart 2011

DANKJEWEL !!!!

Lieve Dames ,ik wil jullie heeeeeeeeeeeeel erg hartelijk bedanken voor alle lieve berichtjes en mailtjes die ik kreeg voor de geboorte van mijn kleindochter Lyra Ann .
Het waren er meer dan 100 en t is voor mij deze keer dan ook onmogelijk om iedereen persoonlijk te bedanken .
Wat is t toch fijn dat een klein mensje op zo'n mooie manier welkom geheten wordt door jullie allemaal .
Binnenkort ga ik alle mailtjes en berichtjes uitprinten en deze komen dan in t foto boek van de kleine meid ,zodat ze later zelf kan zien hoe liefdevol en warm jullie op haar geboorte gereageerd hebben .
Ik zal dit altijd koesteren en ik ben dan ook blij dat er zoveel lieve en fijne mensen om me heen zijn.

Heel erg hartelijk bedankt !!

Veel liefs van OMA Rosita ;-))

2 opmerkingen:

  1. meid geniet ervan, tis een prachtig meiske.

    liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rosita,
    Leuk om te lezen dat je oma bent geworden. Proficiat.
    Hier ook voort iets aan de betere hand en weer thuis verder aan het revalideren, Ik denk dat ik je volgende week wel ga zien in Zeist. Voor mij de eerste keer weer dat ik naar een beurs ga dus heel spannend.
    Groetjes en ik zie je in Zeist......
    Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita