Translater

teller

vrijdag 4 februari 2011

Mendhi hand


Een waanzinnig mooi sheet binnen gekregen van kicostamps ......oooooooooo wat ben ik hier weg van !
Het is een Mendhi sheet , allemaal mooie tekeningen die gebruikt worden om met henna op handen en voeten aan te brengen met bruiloften en feesten .
Natuurlijk was dit weer een goed idee om daar ook mooie stempels van te maken en zo weer mooie kaarten te kunnen maken ...ooooo wat een straf toch ahahahh .
Op deze kaart heb ik de hand gestempeld met versamark en daarna een platina embossingpoeder erover gedaan en dit verhit .
Ingekleurd heb ik t met smooch .
Op de achtergrond zijn de stempels gezet met stazon zwart .
Tja ik heb me weer eens lekker uitgeleefd ;-)))

de stempels zijn te koop bij : www.kicostamps.nl


Bedankt voor t kijken ,groetjes Rosita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita