Translater

teller

donderdag 24 februari 2011

Lief


Zooooooooo lief ,zomaar gevallen voor dit mooie stempeltje .
Een schattig meisje helemaal niet mijn stijl stempel maar toen ik haar zag was ik meteen verkocht hahaha niets zo veranderlijk als een mens zeggen ze dan ;-))
OOOO zou ik dan toch nog eens een 'cute'mens gaan worden ? ;-))
Ingekleurd met gewone stiften ,ook dat was weer eens leuk om te doen .
Als achtergrond een velletje design papier en daar de randen van met inkt gesponsd. Wat mooie bloemen ,brads en bling-bling erbij en t geheel op een donker rose ondergrond kaart gezet .
Weer eens leuk om zo 'gefreubeld 'te hebben .

Bedankt voor t kijken ,groetjes Rosita

1 opmerking:

  1. Pas maar op, dat cute stempelen is ook erg verslavend ;)

    Zeg, ik heb'n verrassing voor je! Kijk maar even op CreaMiep Design Team. Onder "Award".
    Je moet even onder de challenge van februari kijken.


    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita