Translater

teller

vrijdag 31 december 2010

Als het leven soms ...


De laatste dag van dit jaar even afsluiten met een kaartje .
Deze keer de afdruk gezet met kaleidacolor inkt in meerdere kleuren ,leuk om zo even een snel een kaartje te maken . De stempels die ik gebruikt heb zijn te koop op ; www.kicostamps.nl
De prachtige tekst is van t aller nieuwste tekst sheet ,zeer de moeite waard want er staan geweldig mooie teksten op .http://www.kicostamps.nl/

Bedankt voor t kijken en ik wens al mijn blogvolgers (stalkers ;-)) een hele fijne jaarwisseling toe en ik hoop dat jullie t komend jaar nog heeeeeel vaak komen neuzen op mijn blog om te kijken wat ik weer 'gefreubeld'heb ;-))


groetjes Rosita



1 opmerking:

  1. Hoi rosita,

    Ik wil jou ook een goed en creative 2011 wensen.

    Heb je al tijd gehad voor de Aquamarkers.

    Bea

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita