Translater

teller

vrijdag 26 november 2010

Yesssssss ik heb mijn TWINGO ;-))




JAAAA het is zover ,ik heb mijn nieuwe vriendje TWINGO hier bij me thuis .
Ik ben zo ontzettend blij dat hij er is ;-))
Ik heb al meer dan 300 foto's gemaakt hahah en aangezien er heel veel vraag naar was zal ik er een paar aan jullie laten zien .
TWINGO is nu bijna 8 weekjes oud ,hij weegt 450 gram en is 23 cm lang en 12 cm hoog ahaha .
De mama is een shizu ( ik hoop dat ik dit goed schrijf ) en de papa is een maltezer leeuwtje .
Ik heb geen idee hoe groot hij gaat worden ,dat is nog een verassing ;-)

De foto bovenaan heb ik gisteren gemaakt ,toen ik in mijn hobbykamer was .
Was even lekker aan t rommelen en toen ik omkeek zag ik t kleintje zo lekker in zijn mandje liggen ..zoooooooo lief ..moest er natuurlijk meteen even een foto van maken ahahah .

Groetjes Rosita

5 opmerkingen:

  1. o wat een droppie zeg, wil hem ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    xxxx debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Smelt, smelt, smelt, en dat terwijl ik helamaal niet van honden hou!!! Maar dat zal wel komen doordat wij wel van Renault houden. Hihihi, flauw grapje! Heel veel plezier met je nieuwe schatje!

    Liefs, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Breng maar hier Rosita! LOL! Wat een poepie!!! Oohh maak mij maar gek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woh hoooooooooooog knuffelgehalte!
    Wat een drolletje Rosita.
    Ik kan me voorstellen dat jij heel blij met hem bent.

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita