Translater

teller

dinsdag 31 augustus 2010

kleine update ...

Even een kleine update waarom t zo stilletjes is op mijn blog !
Ben de laatste 6 weken heeeeeeeeeel erg druk bezig geweest met mijn' freubelhok 'weer op orde te krijgen .Er zijn nieuwe kasten gemaakt met schuifdeuren ervoor en legplanken zodat alles er netjes en georganiseerd uitziet .Tja de mensen die mij kennen en ooit in mijn' freubelhok ' zijn geweest weten hoe GIGANTISCH veeeeel werk dit is ahahahahhh .
Langzaam maar zeker begin ik weer een tafel te zien en kan ik weer over de vloer lopen ipv poolstok te moeten springen ;-)) werd ook tijd ook want ik heb me al die tijd niet kreatief bezig kunnen houden en dat is een grooooooooooote straf ;-((
Ook ben ik de afgelopen week druk geweest met demo's geven op de knotsgekke kaarten dagen in den bosch .
Ik heb me uit mogen leven voor kicostamps http://www.kicostamps.nl/ en daar kun je dan ook een uitgebreid verslag en foto's van deze dagen vinden .
Ik hoop deze week alles weer netjes te hebben ,dan heb ik nog 2 weekjes vakantie en dan ...............ga ik weer druk aan de freubel en hoop ik jullie snel weer wat te kunnen laten zien .

Tot dan ,groetjes Rosita

2 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi Rosita,

    Ik heb je helemaal gemist op de beurs in Den Bosch! En dat terwijl ik er voor het eerst stond met mijn webwinkel! Jammer hoor, had wel even met je willen kletsen en willen kijken naar je demo's. Je maakt van zulke waanzinnige mooie creaties.
    Zou je mij misschien even willen mailen?
    Dat kan via mijn profiel http://www.blogger.com/profile/17632354481544329773 .
    Ik zou je namelijk heel graag iets willen vragen. Je hebt op de workshop in mei wel je telefoonnummer op een driehoekje geschreven.....maar als je me nu vraagt waar dat driehoekje is gebleven?!

    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita