Translater

teller

woensdag 5 mei 2010

tasje

OOOOOOOOOO ja ook deze wil ik jullie even laten zien .een tijdje geleden kreeg ik een heel leuk houten tasje kado ,ik was er meteen helemaal weg van en wist al wat ik ermee zou gaan doen .
Het is van blank hout dus t was heerlijk om meteen met distressinkten aan de slag te gaan om het kleur te geven .Daarna stempelafrukjes erop gezet met stazon inkt (deze inkt loopt niet uit op t hout en omdat ik eerst met distress en billendoekjes had gewerkt leek dit me de meest veilige inkt ).
Daarna papier bestempeld ,uitgeknipt ,gescheurd en daarna op de tas geplakt .De mooie bloemen zijn van vilt en deze zijn vast gezet met splitpennen gewoon door t hout van t tasje heen ,ging super !
En dit is dan het eindresultaat !
Ben er zelf blij mee ;-))

groetjes Rosita

3 opmerkingen:

  1. Was ook geweest ,echt super leuk. Toch handig dat we dat spul van toen nog hebben.Komt net als alles weer terug en dan misschien net even anders.

    Mia

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita